Dla firm i instytucji (Outsourcing IT)

Jakie korzyści daje opieka serwisowa, tzw Outsourcing IT?

– rozszerzone wsparcie telefoniczne, praktycznie 24 godziny na dobę

zdalne rozwiązywanie problemów nie wymagających interwencji na miejscu u klienta

– uregulowanie wielu kwestii, chociażby bezpieczeństwa danych (zobowiązanie do nieudostępniania jakichkolwiek danych osobom lub firmom trzecim)

– priorytet w obsłudze (klient z umową serwisową jest obsługiwany w pierwszej kolejności)

– wizyta przynajmniej raz w miesiącu, nawet w przypadku braku problemów, sprawdzenie sprzętu komputerowego, zapobieganie awariom.

– zdalny monitoring (aktualizacje, działanie poczty/www, monitoring działania serwerów, stopień zużycia materiałów eksploatacyjnych w drukarkach sieciowych itp.  )

– Konfiguracja administracja i nadzór nad hostingiem, serwerem VPS, lub serwerem dedykowanym (poczta e-mail, www, FTP, własna chmura, domeny)

– nadzór nad prawidłowym wykonywaniem kopii zapasowych, okresowe testowanie przywracania danych, dodatkowe okresowe kopie off-line.